De vraag hoe je consumenten aanspreekt is tegenwoordig enorm populair. Bedrijven zijn elke dag opnieuw bezig met het werven van nieuwe klanten. Hierin speelt marketing voor bedrijven een grote rol. Ze zijn continu bezig met leuke acties verzinnen en denken consumenten het beste aan te spreken door de goedkoopste te zijn. Dit is een redenering die zeker niet 100% waarheid is. Tuurlijk kijken consumenten naar de goedkoopste prijzen, maar vele consumenten vinden de kwaliteit-prijs verhouding veel belangrijker. Zij vinden het belangrijk om een goed product te kopen. Daarbij kiezen zij eerder voor een hogere prijs voor goede service, dan alleen maar een product die het goedkoopste is. Daarnaast is het voor bedrijven ook enorm belangrijk om te beseffen dat de huidige klanten ook enorm belangrijk zijn. Wanneer bedrijven hun klanten vasthouden worden dat loyale en trouwe klanten en daar heb je als bedrijf veel meer aan dan een losse aankoop van een consument. Hoe trouwer en loyaler de klant wordt, hoe meer en hoe grotere aankopen deze klant ook gaat doen. De vraag is dus niet direct, hoe zorg ik dat ik klanten krijg. Maar de vraag is eerder, hoe zorg ik dat mijn klanten loyaal worden. Het antwoord op deze vraag is eigenlijk heel makkelijk. Aandacht. Klanten willen aandacht, ze willen gehoord worden. En hoe doe je dit dan het beste? Doormiddel van een goede inbound callcenter. Zo kunnen klanten in direct contact staan met u en uw bedrijf. Ze kunnen u zo makkelijk benaderen en hun vragen stellen en hun klachten aan u voorleggen. Voor veel bedrijven is het erg lastig om genoeg tijd vrij te maken voor deze telefoondienst. Ik zou deze bedrijven daarom willen adviseren gebruik te maken van een externe telefoondienst. Een externe telefoondienst zoals Bizziphone kan u heel gemakkelijk helpen. U krijgt een persoonlijke telefoniste die uw klanten heel de dag te woord kan staan. |
https://www.bizziphone.com/ |
